top of page

Arkadiusz

Mistrz Gildii 26

W RPG gra od 25 lat, a mistrzuje już prawie 15. Prowadził sesje dla grubo ponad 300 osób – w pewnym momencie przestał już liczyć. Z wykształcenia fizyk, z powołania Mistrz Gildii 26. Uwielbia prowadzić sesje w klimatach fantasy, science fiction i steampunka, za to nienawidzi horroru. Ma doświadczenie w prowadzeniu ponad 30 systemów, z czego ulubione to Symbaroum, Wolsung i Shadowrun. W RPG stawia przede wszystkim na zabawę i luźny klimat – w końcu spotykamy się na sesji po to, żeby się dobrze bawić. Najbardziej ceni sobie dobrze opowiedzianą historię i zaangażowanie graczy w jej budowanie.

Arkadiusz prowadzi następujące systemy: D&D 5E, Symbaroum, Wiedźmin TRPG, OHET, Dragon Prince, Wolsung, Popsuty Kompas, Outgunned, Iron Kingdoms, Vulcania, 7th Sea 2E, Mutant Year Zero, Zorro RPG, L5R 4E, Capharnaum, Black Void, Głębia Przestrzeni, Conan 2d20, Numenera, Nibiru, Avatar Legends RPG, Dragon Age RPG, Iron Space, Farsight, SybirPunk, Shadowrun Anarchy, City of Mist, One More Quest, Savage Worlds, Afterglow, They Came From Beneath the Sea, Fajerbol, Jagodowy Las

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mną - propozycje sesji

Znikające bydło

System: D&D 5E / OHET / Symbaroum (Klasyczne Fantasy)

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: W Winnicy, regionie kraju słynącym z wybornych winogron oraz doskonałej wołowiny zaczyna nocami znikać bydło. To z kolei powoduje napięcia wśród wszystkich mieszkańców regionu zatroskanych o to czy uda im się przetrwać zimę. Protesty robotnicze, wieszczenie zagłady, spadek obrotów, a na dodatek niedawne zaginięcia ludzi nie wróżą niczego dobrego. Znajdująca się w Winnicy przejazdem grupa bohaterów jest jedyną nadzieją mieszkańców na rozwiązanie ich problemów.

Czekoladowe dylematy

System: Wolsung 1 edycja

(Fantasy Steampunk)

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Jako znajomi lub kontrahenci bawenckiego hrabiego Lenneke, bohaterowie mają zaszczyt być zaproszeni na jedno z jego przyjęć. Niestety, po skosztowaniu kilku czekoladowych ciastek hrabia zaniemógł. Czy to przypadek, czy też ktoś próbował otruć hrabiego? Bohaterowie muszą dowiedzieć się, czy tak jest w istocie i zlikwidować ewentualne zagrożenie, tak aby obyło się bez skandalu.

Włamanie do grobu

System: Shadowrun Anarchy

(Fantasy Cyberpunk)

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Wasza drużyna shadowrunnerów jak dotąd wykonywała jedynie pomniejsze, łatwe, ale i nisko płatne zadania – zwędzić coś od sklepikarza, który przypadkiem wszedł w posiadanie czegoś, czego nie powinien, czy też ustawić kilku członków lokalnego gangu do pionu (lub do piachu). Ktoś chyba jednak docenił waszą stuprocentową skuteczność i waszemu fixerowi udało się załatwić nie lada zadanie. Podobno w jednym z grobowców na cmentarzu znajduje się sekretne wejście do tajnego laboratorium jednej z megakorporacji. Waszym zadaniem jest włamać się tam i wykraść dysk z danymi z głównego komputera. Jeśli wam się uda, to na waszych credstickach znajdą się setki tysięcy Nuyenów. Tylko dobrze się przygotujcie, żeby nie było tak, że włamujecie się do swojego własnego grobu!

Ścieżki zaginionego świata

System: Symbaroum (Klasyczne Fantasy)

Typ: Kampania

Opis: W Davokarze, mrocznym lesie pokrywającym większość znanego świata tkwią niezliczone tajemnice. W głębi dzikiej przyrody ukryte są ruiny zapomnianej cywilizacji. Dopiero niedawno dowiedzieliście się o ich istnieniu, ale jesteście pewni, że to co kryją, może odmienić losy świata, a przy okazji mocno dociążyć Wasze kiesy. Bądźcie jednak czujni – w nieprzeniknionej ciemności lasu kryją się także legowiska potworów a także wiele innych niebezpieczeństw. Teraz jest Wasz czas, aby stać dołączyć do Gildii Poszukiwaczy Przygód i odkryć to, co kryje się w mrokach Davokaru.

Zdjecie_Adrian_Lewandowski.jpg

Adrian

Mistrz Gry

Mistrz Gry z ponad 20-letnim stażem; posiada spore doświadczenie w prowadzeniu sesji dla dzieci i młodzieży w trakcie roku szkolnego oraz podczas półkolonii RPG w Akademii Pasji. W swoim portfolio ma także sesje teambiuldingowe dla takich zespołów jak drużyna E-sportowa Devils One, Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji Akademii Leona Koźmińskiego oraz dla operatorów JW GROM. Prowadzenie bardzo zróżnicowanym typom graczy i drużyn nauczyło go wyczuwania graczy, a co za tym idzie szybkiego i skutecznego dopasowywania sesji pod drużynę. Potrafi prowadzić zarówno poważne, ciężkie sesje nastawione na dążenie do realizmu, jak również przygody świecie Raymana czy kucyków pony dla uczestników dziecięcych warsztatów RPG. Choć lubi wartką akcję i nieoczekiwane zwroty akcji w jednostrzałach, to jego konikiem są dynamiczne kampanie. Jest autorem własnego systemu RPG Political Fiction w klimacie operacji sił specjalnych, który został doceniony przez profesjonalistów.

Adrian prowadzi następujące systemy: D&D 5e, Popsuty kompas, Warhammer 40000 Wrath&Glory, Cyberpunk RED, Mutant: Rok Zerowy, Zew Cthulu, Uniwersum świata mroku (Mag/Wilkołak/Wampir, różne edycje), Warhammer edycja 1, 2 i 4, Wiedźmin: Gra wyobraźni, The Witcher RPG, Dark Heresy, Neuroshima, Gasnące słońca, Systemy dziecięce: Mistrz Baśni, Hero Kids, Equestria – puść wodze fantazji. Adepci!, Tiny Dungeon

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mną - propozycje sesji

Festyn w Coryllvol

System: D&D 5E

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Niegdyś rybacka wioska and brzegiem jeziora, obecnie tętniący życiem ośrodek handlu między królestwami Amn i Tethyru. Wszystko za zasługą cudownych źródlanych wód, które wydobywane są i butelkowane na zamówienie najznamienitszych kupców ziem intryg. Ten rok był wyjątkowo pomyślny, dlatego też miasto urządziło na tą okazję wspaniałą uroczystość. Bez względu na to, czy jesteś miejscowym, czy przybyłeś z daleka, masz szansę wziąć udział we wspaniałej zabawie, zmagać się w turniejach z nagrodami oraz poznać wiele przybyłych z daleka wpływowych osobistości. Nie zapominaj tylko, że ziemie intryg nie wzięły swej nazwy przez przypadek… Sesja przygotowana dla postaci na poziomie 1. Jeśli pragniesz nietypowego zapoznania początkującej drużyny, albo po prostu beznamiętne lochotłuczenie stało się nużące, ta sesja jest dla Ciebie.

Czas pośród kręgów

System: Zew Cthulhu

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Początek wakacji macie pod koniec maja – każdy z was jest świeżo po maturze, niektórzy mają prawko i wożą się autami od rodziców. To dobry czas, aby oblać wyniki matur u kumpla na działce. W ten sposób trafiliście do miejscowości Uroża. Kilka chałup nad rzeką płynącą przez środek lasu to idealne miejsce na imprezę, szczególnie że trzy fajne dziewczyny też balują na działce naprzeciwko was. Po drugiej stronie rzeki są nawet święte kręgi, pozostawione przez zapomniana kulturę. Tam może być całkiem strasznie i tajemniczo, w sam raz aby przejść się z nowopoznaną sympatią. Szykuje się najbardziej udany wyjazd wakacyjny ever, co może pójść nie tak? Przygoda jest horrorem lovecraftowskim, inspirowanym filmami „Martwe Zło”; „Dom w głębi Lasu” oraz „W lesie dziś nie zaśnie nikt”

Popioły Nebraski

System: Neuroshima

Typ: Kampania

Opis:  Co wiemy o Nebrasce? Niegdyś był to nudny, rolniczy stan, którym nawet Moloch się nie zainteresował podczas pustoszenia dawnego USA. Dzisiaj to może być nowa ziemia obiecana. Pełno możliwości, osiedla nie całkiem obrócone w pył, dzika przyroda przekształcona przez powojenną zawieruchę i nietknięte magazyny żarcia nęcą coraz więcej ocalałych, którzy szukają większych szans na przetrwanie, a także szansy na zbicie pokaźnej fortuny. Przyjedź do powojennej Nebraski i zacznij wszystko odnowa na jej popiołach – niech użyźnią glebę dla przybyłych. Ciekawe, jak odnajdziesz się miedzy Gildiami Kupieckimi, samozwańczymi baronami – wyrzutkami z Federacji Appalachów oraz siłami Rewolucji Ludowej. Na wszystko to mają chrapkę Mutanci z południa, bezwzględni bandyci Hegemonii z zachodu, Szturmani Czwartej Rzeszy ze wschodu, a na północy – zbuntowane maszyny, powstrzymywane ostatkiem sił przez zapomniane jednostki posterunku. Bez względu na to, czy próbujesz tylko ugrać coś dla siebie w tym tyglu czy odmienić przeznaczenie ginącej ludzkości, Nebraska przywita cię i przetestuje. Szczególnie, jeśli szukasz legendarnej ustawy o Kansas, i chcesz ustawić się do końca życia za gamble z nagrody za jej znalezienie. Na tym kawałku zapisanego papieru zależy wszystkim, jakby dawne prawo miało dalej być święte w zasranych stanach.

387494356_1517837022325497_3363459966372436781_n.jpg

Maciej

Mistrz Gry

Mistrz Gry z przeszło 20-letnim doświadczeniem, prezes oddziału Imaginarium stowarzyszenia Topory. Autor i tłumacz gier fabularnych, prowadzi kanał YouTube i Twitch Imaginarium RPG. Okazjonalnie spiker i konferansjer.

Maciej prowadzi następujące systemy: Omerta: Mafijna gra fabularna, Vaesen, Fabula Ultima, Kult. Boskość utracona, Tajemnice Powodzi, Tajemnice Pętli, Obcy, Mutant: Rok zerowy, Mroczny Graal, Na tropie Cthulhu, Sigil and Shadow, Liminal, Ostrza w mroku, Kompania ostrzy, Potwór tygodnia, Słowianie, Mausritter, Jedyny Pierścień, Brindlewood Bay, Bedlam Hall, Conan, Bluebeard's Bride, Popsuty Kompas, Fate, Glina, Dresden Files, SibirPunk, Smoczy Jeźdźcy, Zabić Smoka!, Dzieciaki na Miotłach, Dzieciaki na Rowerach, Wiedźmin YZE Strzygi, Warlock, Każdy jest Johnem, Gra o Tron  (Dark Graal)

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mną - propozycje sesji

Wesele na zamku La Valette

System: Wiedźmin (Year Zero Engine)

Typ: Sesja Jednorazowa

Opis: Rycerz Fabian, najemnik Kaspar, wojowniczka Szarka, łowca Kevan i łotrzyca Beyza wyruszają w drogę z Wyzimy na zamek La Valette w północnej Temerii jako eskorta wysoko urodzonej damy. Z pozoru proste zlecenie okazuje się jednak nie takie proste i obfituje w wiele nieprzewidzianych zdarzeń!

Welcome to the jungle!

System: Kult. Boskość utracona

Typ: Sesja Jednorazowa

Opis: Wielka kariera zespołu rockowego to wielkie wyzwanie - zwłaszcza, jeśli próbujesz się wybić w Los Angeles. Miasto Aniołów pełne jest osób w kryzysie bezdomności, które przybyły do niego z wielkimi planami i marzeniami. Przed kapelą Burning Witch otwierają się możliwości, za które niejeden by zabił.

Gra o Tron: Król za Murem

System: Mroczny Graal z nakładką Graal o Tron
Typ: Kampania

Opis: Mance Rayder zjednoczył plemiona Wolnych Ludzi i zebrał armię, jakiej nie pamięta prawdziwa Północ. Jego rozkazów słuchają nawet thennowie, giganci i wargowie, a także pełne buty plemiona z Mroźnego Wybrzeża. Król za Murem potrzebuje najlepszych z najlepszych, którzy podejmą się najtrudniejszych misji. Stawką jest prawdziwa wolność… I ucieczka przed śmiertelnym zagrożeniem. Naprawdę nadchodzi zima.

Posnik.jpg

Rafał vel Mr. Posnik

Mistrz Gry

RPG to nie tylko gry, to pasja. Dla Mr. Posnik to żywiołowa przygoda, trwająca już ponad 25 lat. Od 15 lat pełni przy stole rolę Osoby Prowadzącej. Opowieści Mr. Posnika z pewnością docenią Ci, którzy lubią angażować się w opowiadanie historii i szukają mocnych wrażeń. 

Dla Rafała, którego możecie poznać jako Mr. Posnik, RPG to nie tylko hobby - to życiowa pasja. Pasja, której oddaje się z pełnym zaangażowaniem. Jego doświadczenie zarówno w prowadzeniu sesji, jak i organizowaniu wydarzeń RPG sprawia, że każda przygoda staje się niezapomnianym przeżyciem. Jeśli szukasz Mistrza Gry, który nie tylko zna się na rzeczy, ale także potrafi wciągnąć graczy w światy swoich opowieści, to Mr. Posnik to doskonały wybór. Odkryj wraz z nim magię RPG na nowo lub poznaj po raz pierwszy smak prawdziwej przygody!
Jest aktywnym Członkiem Warszawskiego Stowarzyszenia Avangarda, propagatorem Świata Mroku i Horror w RPG. Prowadzi zarówno nowe i  nieco starsze systemy, przesuwając granice naszego hobby. Testuje gry, wspiera wydawców, pisze teksty branżowe i stara się realnie wpływać na kształt naszego RPG-owego świata. Współpracuje z Pyrkonem, polskimi zagranicznymi wydawcami, a prywatnie jest wielkim miłośnikiem twórczości Neila Gaimana, Mike'a Mignola. Jest też ogromnym fanem komiksu i wszystkich alternatywnych form wyrazu.

Zajmuje się testowaniem gier, które jeszcze nie wyszły. Dla wytrwałych rok temu zaczął malować figurki. Podobno po to, aby poznać swoje hobby z nowej strony. Prowadzi i gra nałogowo w 5 edycję D&D. Nie prowadzi humoresek, a psychodeliczny horror na sterydach. Trochę tak, jakbyście grali w Sandmana 24 godziny ale jeszcze dorzucili tam mocny towar.
 

Mr. Posnik prowadzi następujące systemy: Wampir Maskarada - Revised oraz v5, Wilkołak Apokalipsa - W5, Kindred of the East - Rodzina Wschodu, Mag Wstąpienie - 2ed lub 20th Anniversary, Mag Przebudzenie 1ed, Changeling the Lost - 1 oraz 2 ed, Mumia Ressurection 1 ed, Zew Cthulhu 7 ed, Delta Green, Kult - Boskość Utracona, Vaesen, Hellboy RPG, Zaginięcie Alis, D&D 5E, Władca Pierścieni 5 ed., Jedyny Pierścień - One Ring - 2ed, Legenda Pięciu Kręgów 1ed oraz 5 ed, Warhammer WFRP 4 ed, Wrath and Glory, Conan 2d20,  Avatar Legends RPG, Dragon Age RPG, Wiedźmin TRPG, Earthdawn - Świt Ziemi - 4 ed, Star Wars - Edge of Rebellion i Edge of Empire

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mną - propozycje sesji

Świeża Krew

System: Wampir Maskarada V5

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Budzisz się w chłodni z niejasnymi wspomnieniami tego, co wydarzyło się zeszłej nocy. Coś jest z tobą nie do końca w porządku. Kiedy dochodzisz do siebie, zdajesz sobie sprawę, że czujesz głód, którego nie doświadczyłeś nigdy wcześniej. Powoli zaczyna do ciebie docierać, że dołączyłeś do świata Spokrewnionych…
Historia pozwala ci stawiać pierwsze kroki w świecie Wampira: Maskarady. Niezależnie od tego, czy będziesz Narratorem, czy graczem biorącym w niej udział, Świeża Krew nie wymaga żadnych wcześniejszych doświadczeń czy wiedzy związanej z tą grą. To wprowadzenie do 5 edycji "Wampira: Maskarady", niezależnie od tego, czy dopiero poznajesz gry fabularne, czy grałeś w poprzednie edycje.
Krótka historia wraz z Mr. Posnikiem uczy 5 edycji "Wampira: Maskarady" w czasie rozgrywki.

Wise man and a Turtle

System: Zew Cthulhu, Hellboy RPG, Vaesen

Typ: Sesja jednorazowa

Opis:

Trójka kobiet miała spędzić noc w hotelu w Kairze, tuż przed wybuchem wojny, którą ludzie później nazwą wielką...Wieczór zaczął się spokojnie. Każda z kobiet zamówiła kolacje, zgodną z jej statusem czy pozycją społeczną. Ciepła arabska noc, wkradała się do hotelu powoli, leniwie przez uchylone okna wychodzące na gwarne, tajemnicze ulice miasta.

Katoliczka, w spartańskich warunkach, jadła skromny posiłek, modląc się I myśląc o Bogu, w miejscu gdzie islamskie wpływy mimo długiej obecności Brytyjczyków były coraz bardziej widoczne. Baseballistka o niemieckim nazwisku ćwiczyła za ścianą, która była tak cienka, że nie gwarantowała prywatności. Wysiłek fizyczny był namacalny, gdy niósł się echem w przestrzeni hotelu. Pisarka o wartościowej renomie nie stroniła od zbytku. Na jej stół zawitało pełne degustacyjne menu. Gdy tylko wgryzła się w rodzaj tutejszej bruschetty poczuła eksplozje smaku I przypraw. Tuż pod językiem...

A potem pojawiła się krew... prawdopodobnie żadna z kobiet nie przeżyła.

Pożar w świątyni Tsubasa Moeru

System: Legenda 5 Kręgów

Typ: Sesja jednorazowa

Opis:

Samuraje tuż za progiem dorosłości. Ludzie, których sensem życia jest służyć... Młodzi ludzie, którzy tak często mają tak wiele do udowodnienia...
Aki już w młodym wieku wykazał się zdolnością słyszenia i rozmawiania z kami – mistycznymi shintoistycznymi duchami Rokuganu i wkrótce został uczeniem Isawy Juriko, potężnej shugenji z Klanu Feniksa, który według niektórych mogła pewnego dnia zostać następną Mistrzynią Ognia. Aki studiował z wielką pasją i znalazł pokrewną duszę w swojej mentorce. Wkrótce Aki wnosił nieoceniony wkład w pracę starszej Isawy, namawiając ją , aby kontynuowała naukę i zrozumienie kami. Niestety coś poszło nie tak i Juriko zginęła w straszliwym pożarze. Pochłonięta przez Czarne Płomienie.
Szmaragdowi Namiestnicy z klanów Feniksa, Skorpiona, Żurawia i Kraba znaleźli się w płonącej świątyni w Wysokich Górach na Ziemiach Klanu Feniksa, w momencie gdy Ogień trawił ciało Mistrzyni. Z minuty na minutę, wraz z postępującymi uderzeniami Serca niedoszłą Mistrzyni Ognia była unicestwiana przez Żywioł i coś jeszcze. Uwięzieni pośród płomieni i zimnej bieli śniegu przedstawiciele Najwyższego Prawa, Oczy i Ręce Cesarza, mieli tylko kilka chwil by Uratować tą której Aki tyle zawdzięczał.
Świątynia, raz za razem, z każdym uderzeniem fali gorąca, zapadała się w sobie. Śnieg pozostawał Niewzruszony i Obojętny. Żarłoczne duchy, cięły powietrze, przestrzeń trzeszczała od magii. Tej dobroczynnej i tej, która z natury swej jest zła. Mieli ocalić Przyszłość Cesarstwa. Raz już zawiedli...
Agasha Sumiko - Osoba, która ogłosiła światu iż jej poprzednik zginął śmiercią naturalną, od pół roku pełni funkcję Szmaragdowego Championa. Zarówno ona, jak i jej podwładni wiedzą, że żyją w kłamstwie. Ponury Żuraw został zaszlachtowany na schodach swego Pałacu. Ślady usunięto... świat nigdy nie poznał prawdy.

Icewind Dale: Rime of the Frostmaiden

System: D&D 5E

Typ: Kampania

Opis: W Dolinie Lodowego Wichru przygoda smakuje najlepiej na zimno.
Pod nieustępliwym nocnym niebem, stoicie przed potężnym lodowcem i recytujecie starożytny poemat. Echo waszych głosów kreśli pęknięcia w wielkim murze lodu. Za tą otwartą szczeliną czekają Jaskinie Głodu. A za tą lodowym grobowcem kryje się tajemnica tak stara i przerażająca, że niewielu śmie o niej mówić.

Szaleni magowie Bractwa Arcanum pragną posiadać to, co gniew Zimowej Bogini pogrzebał tak głęboko w Lodowym Więzieniu. Czy ty tak samo jak Magowie samo podążasz za fantastycznymi sekretami i pragniesz skarbów, które są pogrzebane w bez słonecznym sercu lodowca? Co ich odkrycie oznacza dla mieszkańców Doliny Lodowego Wichru? Czy zdołacie ocalić Dziesięć Miast przed wiecznym mrozem i Gniewem Pani Zimy?
Icewind Dale: Rime of the Frostmaiden to opowieść o ciemności, terrorze, strachu. To survival Horror która ponownie zagląda do niewielkich i wątłych światełek cywilizacji znanych jako Dziesięć Miast. To przygoda, która rzuca światło na wiele przenikliwie zimnych miejsc, które otaczają was w Dolinie Lodowego Wichru.
Czy podejmiecie to Zabójcze Wyzwanie?

225430587_4311327318919539_8247209987752

Karolina

Mistrzyni Gry

Prowadzi sesje RPG od 5 lat, a jej specjalność to zagadki, wątki osobiste, mistyczne i romantyczne. Od dzieciństwa zakochana w opowiadaniu historii, które nie tylko bawią i wciągają, ale także niosą ze sobą coś od serca. Zawodowo zajmuje się tworzeniem kontentu, a w wolnym czasie formacją i pocieszaniem złoczyńców.

Karolina prowadzi następujące systemy: D&D 5E, Symbaroum, Numenera, OHET, Popsuty Kompas, Wolsung, Capharnaum, Iron Space

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mną - propozycje sesji

Podejrzany bal zaręczynowy

System: Wolsung 1 edycja

(inspiracja Bridgerton, epoka regencyjna)

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Skandal na angielskim dworze! Zaręczyny królewskiej córki z Julianem Carlstone’m, członkiem rodziny bohaterów, zostały zerwane bez wyraźnej przyczyny, a w jego miejsce pojawił się nikomu bliżej nieznany niejaki Jack Smith, o którego pochodzeniu, urodzie, wykształceniu, czy zażyłości relacji z narzeczoną nie można powiedzieć nawet w połowie tyle dobrego. Z prędkością żwawego menueta zaczęły już krążyć nieprawdopodobne plotki o przyczynach zniesławienia rodu bohaterów. Czy nadchodzący bal zaręczynowy będzie dla nich okazją do odkrycia prawdy i przywrócenia dobrego imienia rodzinie? W końcu każdy z nich jest w posiadaniu informacji, która można naprowadzić na pewien trop…

Ostrouche marionetki

System: OHET

(świat Dragon Age, Klasyczne Fantasy)

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Z Obcowiska w Denerim, swoistego getta elfickiego stolicy Fereldenu, zaczęły znikać elfy. Jak długo trwa ta czystka? Nie wiadomo, przez długi czas nikt nie zwracał na nią uwagi, dopóki w kilku zakładach i szlacheckich domach nie zaczęło brakować rąk do pracy. Ta sprawa nie zainteresowałaby także Szarej Straży, gdyby pewnej nocy na drzwiach domów zaginionych nie pojawiły się przybite części ciał Mrocznych Pomiotów. Czy to makabryczna zapowiedź kolejnej plagi? A może uciekinierzy szykują się gdzieś do wszczęcia buntu w mieście? To przed drużyną bohaterów, jako oddelegowanemu oddziałowi Szarych Strażników, stoi wyzwanie znalezienia odpowiedzi.

Kryształy Pustyni

System: Capharnaum (baśnie 1001 nocy)

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: W ostatnim czasie mieszkańców Capharnaum na nowo poruszyła legenda o kwiatach zwanych Kryształami Pustyni, z których napar miałby, w zależności od wersji, leczyć wszystkie choroby, prowadzić do olbrzymich bogactw, czy spełniać życzenia. A stało się to za sprawą tajemniczych ruin, które nagle jak gdyby wyrosły na pustyni, podobno zawierających wskazówki, jak odnaleźć mityczną roślinę. Plotki pociągnęły za sobą na wyprawę grupę nastolatków, wśród których znalazł się także syn sułtana. Zrozpaczony ojciec zwrócił się do grupy bohaterów, zaufanych strażników, z nadzieją, że odnajdą zagubionych młodziaków całych i zdrowych.

att.ZaAe0QHM6lzgae-N0U_wRVe2tyDO6EOgn3-80oYEWaY.jpg

Kacper

Mistrz Gry

Mistrzowaniem zajmuje się od 6 lat. W prowadzonych przez siebie sesjach przede wszystkim na kreatywność. Jest też bardzo otwarty na pomysły graczy i zawsze z zadowoleniem ogląda jak drużyna wychodzi z tarapatów w pomysłowy sposób zamiast standardowego "przyjdź, zawalcz, zdobądź expa". Jako fan mitologii często prowadzi systemy skupiające się właśnie na niej, jak np. kryminał noir w Mieście Mgły, Dark fantasy Vaesen przesiąknięte mitologia słowiańską i czy też horror w Zewie Cthulhu. Jednakże jeżeli macie ochotę zagrać w nieco bardziej klasyczne fantasy czy cyberpunka, to i takie systemy nie są mu straszne.

Kacper prowadzi następujące systemy: Miasto Mgły, Zew Cthulhu, Vaesen, D&D 5E, Warhammer Fantasy Roleplay, Akeya, Cyberpunk RED, Władca Pierścieni 5E, Never Going Home, Fabula Ultima, Kult RPG, Herosi vs Horrory, Old School Essentials.

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mną - propozycje sesji

Sprawa zaginięcia Barnabiego Scrubsa

System: Miasto Mgły

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Wciel się w rolę prywatnego detektywa przeczesującego zimne ulice amerykańskiego miasta New Heaven w czasach prohibicji. Nie będzie jednak to zwykła sprawa. Waszym celem jest odnalezienie zaginionego satyra, wasz szef to sam diabeł, a wy sami grać będziecie postaciami wyjętymi z mitologicznego bestiariusza.

Tajemnica wyspy Blackrock

System: Zew Cthulhu

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Wraz z przyjaciółmi wybierzecie się do starego miasteczka rybackiego położonego na wyspie Blackrock, w celu zbadania występujących tam tajemniczych zjawisk. Ludzie znikają, statki toną, miasta nie chce opuścić ogarniająca go mgła a odpowiedzi zdają się skrywać w tajemniczej rezydencji na klifie. Czy odważycie się do niej wkroczyć?

Kompendium Doktora Yokai

System: Vaesen

Typ: Kampania

Opis: Japonia, XIX wiek. Kraj z roku na rok coraz bardziej się industrializuje. Ludzie ze wsi przechodzą do miast, zapominając o prastarych wierzeniach i tradycjach, nazywając je zabobonami. Jednakże zabobony nie zapomniały o ludziach. Wraz ze swoją drużyną wcielicie się w badaczy zjawisk nadprzyrodzonych. Czekają was odzwiedziny nawiedzonych domów, walka z potworami znanymi z japońskich legend, rozbudowa waszej bazy wypadowej i wiele, wiele więcej.

Grzegorz.jpg

Grzegorz

Mistrz Gry

Fan fantastyki naukowej, mistrz gry od 2018 roku. Zaczynał od Neuroshimy, ale specjalizuje się w D&D 5e. Preferuje autorskie światy i historie, ale lubi też sięgać do oryginalnych settingów.

Grzegorz prowadzi następujące systemy: D&D 5E, Neuroshima 1.5, Cyberpunk Red, Warhammer 40k Imperium Maledictum

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mną - propozycje sesji

Twierdza z lodu

System: Cyberpunk RED

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: "Mam dla was robotę, ale wiecie jak jest, są też dobre i złe wieści. Dobre są takie, że robota jest dobrze płatna, a złe, że to zlecenie od megakorpu. Pył z ostatniej wojny jeszcze nie osiadł, a Militech znów chce dojechać Arasakę. Tym razem poszło o placówkę pod miastem, która im wadzi. Moje źródła mówią, że to mała forteca, własne zasilanie, zakłócanie komunikacji, te sprawy. No i chyba tylko stary Saburo wie co się tam dzieje. Najwyraźniej Militechu to też nie interesuje co oni tam robią, bo robota jest prosta: wejść i rozwalić generatory prądu w cholerę. Wyjście w jednym kawałku jest opcjonalne, ale wy to już chyba wiecie jak to działa. Tylko najpierw musicie jeszcze odzyskać kartę dostępu, którą gangerzy ukradli z konwoju Arasaki, by w ogóle myśleć o wejściu do tego korpobunkra. Jak tego nie spartolicie to wkrótce wszyscy będziemy pływać w eurodolcach."

Błogosławieństwo wiedzy

System: Warhammer 40000 Imperium Maledictum

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Nawet z dala od głównych frontów wielu wojen toczonych przez Imperium, życie w sektorze Machariańskim nie jest łatwe dla zwykłych, szarych mieszkańców takich jak wy. Jednakże lata pracy i oddania Imperatorowi nie poszły na marne. Wśród milionów innych zostaliście w końcu dostrzeżeni przez magosa Aseliora Dronta, jednego z bardziej wpływowych przedstawicieli kapłaństwa Marsa w sektorze. Bycia na usługach tak wpływowej osoby może wynieść was ze sfery szarych mas Imperium... jeśli tylko podołacie jego zadaniu - odzyskaniu świętego Standardowego Szablonu Konstrukcyjnego, jednego z reliktów Mrocznej Ery Technologii z dolnych partii jednego z uli na planecie Voll.

Gdzie płynie smocza krew

System: D&D 5E, Eberron

Typ: Kampania

Opis: Sharn, Miasto Wież, największe miasto Khorvairu, jest dziełem wszystkiego co najlepsze w starym królestwie Galifaru. Zbudowane na ruinach pamiętających czasy zanim ludzie przybyli na kontynent, odbudowane po Wojnie Znamion, każda kultura Khorvairu jest obecna i daje coś od siebie wśród świateł i iglic miasta. Ale tak jak Galifar rozpadł się w Ostatniej Wojnie, tak też i współczesne Sharn przeżarte jest korupcją. Cuda magii i milowe wieże ukrywają rozwarstwienie społeczne, wyzysk i zorganizowaną przestępczość. Bogaci ukrywają się na szczytach wież, kiedy biedni walczą o przetrwanie u ich podnóża.

Teraz jednak nowe zagrożenie ujawnia się z podziemi pod Sharn, wśród goblinoidzkich ruin i zadymionych fabryk. Dziwne sny, halucynacje i morderstwa... co takiego może je powodować? I czy osłabione u podstaw wielkie wieże Sharn będą w stanie dalej stać, czy może historia się powtórzy i miasto znów upadnie?

Michał.jpg

Michał

Mistrz Gry

Nasz drużynowy spec od dungeon crawlu i sesji taktycznych. W gry RPG gra od ponad 10 lat. Zaczynał od klasycznych gier typu Dungeons and Dragons, Warhammer, Zew Cthulhu czy Neuroshima, jednak z czasem przekonał się, że najlepiej czuje się w mniejszych systemach, skupionych na konkretnych aspektach rozgrywki. Jest zwolennikiem mechanik opartych o pulę kości sześciennych. Podczas sesji używa figurek, makiet i map. Ważna jest dla niego immersja świata przedstawionego.

Zawsze jest na TAK z pomysłami graczy, aby scenariusz oraz inwencja bohaterów razem tworzyły spójną i pociągającą fabułę. Chcecie przejść na stronę Antagonisty naszej przygody? Nie ma problemu! Chcesz, aby Wasze postaci prowadziły agroturystykę i biznes karaoke? Michał jest i na to gotowy!

Michał prowadzi następujące systemy: Mutant Rok Zerowy, Wyjątkowi Bohaterowie i Niezwykłe Zagrożenia (OHET), Mysia Straż, Obcy, Mausritter, Never Going Home: Bez Powrotu, Smoczy Jeźdźcy

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mną - propozycje sesji

Labirynt Bestii

System: OHET

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Bohaterowie przybywają na wezwanie władcy, aby rozprawić się z nadciągającym fatum, paraliżującym całe społeczeństwo. Śmiertelna choroba dziecka władcy, uprowadzenie syna dworskiego dostojnika i podziemia zdominowane przez zdeformowane istoty powodują kryzys, którego nie spodziewał się nikt w uważanym za tak okazałe, wzrastające w potęgę i bogactwo mieście.

Gasnące Latarnie Pana Nocy

System: Never Going Home: Bez Powrotu

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Po długim dniu walk znajdujecie się daleko w okopach nieprzyjaciela. Radość ze zwycięstwa prawie przyćmiewa uczucie strachu i obrzydzenia wypełniające Wasze umysły. Nagle na drabinie dostrzegacie wrogich dezerterów, którzy rzucają się do ucieczki ku zajętym przez nich miesiące temu pozycjom. Wasz oddział rusza za nimi w pogoń, opuszczając okopy. Ścigani kierują się w stronę niewielkiej wioski. Gdy docieracie do jej granicy, nie widzicie ani zbiegłych żołnierzy, ani nikogo innego… tylko zapaloną latarnię.

Droga do Edenu

System: Mutant Rok Zerowy

Typ: Kampania

Opis: Świat postapokaliptyczny. Zmutowani ludzie żyjący w miejscu, zwanym przez nich Arką, próbują przetrwać w świecie pełnym zgnilizny i przeciwności losu. Starszy, który opiekował się Wami przez całe życie powoli słabnie, a światło w jego niegdyś czułych i pogodnych ocza zaczyna słabnąć. Opowiada wam o Edenie - miejscu wolnym od chorób, bezpiecznym, gdzie nie brakuje jedzenia i czystej wody. Grupa mutantów postanawia zetem wyruszyć w głąb skażonego świata i odnaleźć drogę do Edenu. Kampania prowadzona jest w stylu semi-sandbox.

bottom of page