top of page

Arkadiusz

Mistrz Gildii 26

W RPG gra od 25 lat, a mistrzuje już prawie 15. ProwadziÅ‚ sesje dla grubo ponad 300 osób – w pewnym momencie przestaÅ‚ już liczyć. Z wyksztaÅ‚cenia fizyk, z powoÅ‚ania Mistrz Gildii 26. Uwielbia prowadzić sesje w klimatach fantasy, science fiction i steampunka, za to nienawidzi horroru. Ma doÅ›wiadczenie w prowadzeniu ponad 30 systemów, z czego ulubione to Symbaroum, Wolsung i Shadowrun. W RPG stawia przede wszystkim na zabawÄ™ i luźny klimat – w koÅ„cu spotykamy siÄ™ na sesji po to, żeby siÄ™ dobrze bawić. Najbardziej ceni sobie dobrze opowiedzianÄ… historiÄ™ i zaangażowanie graczy w jej budowanie.

​

Arkadiusz prowadzi następujące systemy: D&D 5E, Symbaroum, Wiedźmin TRPG, OHET, Dragon Prince, Wolsung, Popsuty Kompas, Outgunned, Iron Kingdoms, Vulcania, 7th Sea 2E, Mutant Year Zero, Zorro RPG, L5R 4E, Capharnaum, Black Void, Głębia Przestrzeni, Conan 2d20, Numenera, Nibiru, Avatar Legends RPG, Dragon Age RPG, Iron Space, Farsight, SybirPunk, Shadowrun Anarchy, City of Mist, One More Quest, Savage Worlds, Afterglow, They Came From Beneath the Sea, Fajerbol, Jagodowy Las

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mnÄ… - propozycje sesji

Znikające bydło

System: D&D 5E / OHET / Symbaroum (Klasyczne Fantasy)

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: W Winnicy, regionie kraju sÅ‚ynÄ…cym z wybornych winogron oraz doskonaÅ‚ej woÅ‚owiny zaczyna nocami znikać bydÅ‚o. To z kolei powoduje napiÄ™cia wÅ›ród wszystkich mieszkaÅ„ców regionu zatroskanych o to czy uda im siÄ™ przetrwać zimÄ™. Protesty robotnicze, wieszczenie zagÅ‚ady, spadek obrotów, a na dodatek niedawne zaginiÄ™cia ludzi nie wróżą niczego dobrego. ZnajdujÄ…ca siÄ™ w Winnicy przejazdem grupa bohaterów jest jedynÄ… nadziejÄ… mieszkaÅ„ców na rozwiÄ…zanie ich problemów.

Czekoladowe dylematy

System: Wolsung 1 edycja

(Fantasy Steampunk)

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Jako znajomi lub kontrahenci bawenckiego hrabiego Lenneke, bohaterowie majÄ… zaszczyt być zaproszeni na jedno z jego przyjęć. Niestety, po skosztowaniu kilku czekoladowych ciastek hrabia zaniemógÅ‚. Czy to przypadek, czy też ktoÅ› próbowaÅ‚ otruć hrabiego? Bohaterowie muszÄ… dowiedzieć siÄ™, czy tak jest w istocie i zlikwidować ewentualne zagrożenie, tak aby obyÅ‚o siÄ™ bez skandalu.

WÅ‚amanie do grobu

System: Shadowrun Anarchy

(Fantasy Cyberpunk)

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Wasza drużyna shadowrunnerów jak dotÄ…d wykonywaÅ‚a jedynie pomniejsze, Å‚atwe, ale i nisko pÅ‚atne zadania – zwÄ™dzić coÅ› od sklepikarza, który przypadkiem wszedÅ‚ w posiadanie czegoÅ›, czego nie powinien, czy też ustawić kilku czÅ‚onków lokalnego gangu do pionu (lub do piachu). KtoÅ› chyba jednak doceniÅ‚ waszÄ… stuprocentowÄ… skuteczność i waszemu fixerowi udaÅ‚o siÄ™ zaÅ‚atwić nie lada zadanie. Podobno w jednym z grobowców na cmentarzu znajduje siÄ™ sekretne wejÅ›cie do tajnego laboratorium jednej z megakorporacji. Waszym zadaniem jest wÅ‚amać siÄ™ tam i wykraść dysk z danymi z gÅ‚ównego komputera. JeÅ›li wam siÄ™ uda, to na waszych credstickach znajdÄ… siÄ™ setki tysiÄ™cy Nuyenów. Tylko dobrze siÄ™ przygotujcie, żeby nie byÅ‚o tak, że wÅ‚amujecie siÄ™ do swojego wÅ‚asnego grobu!

Ścieżki zaginionego świata

System: Symbaroum (Klasyczne Fantasy)

Typ: Kampania

Opis: W Davokarze, mrocznym lesie pokrywajÄ…cym wiÄ™kszość znanego Å›wiata tkwiÄ… niezliczone tajemnice. W gÅ‚Ä™bi dzikiej przyrody ukryte sÄ… ruiny zapomnianej cywilizacji. Dopiero niedawno dowiedzieliÅ›cie siÄ™ o ich istnieniu, ale jesteÅ›cie pewni, że to co kryjÄ…, może odmienić losy Å›wiata, a przy okazji mocno dociążyć Wasze kiesy. BÄ…dźcie jednak czujni – w nieprzeniknionej ciemnoÅ›ci lasu kryjÄ… siÄ™ także legowiska potworów a także wiele innych niebezpieczeÅ„stw. Teraz jest Wasz czas, aby stać doÅ‚Ä…czyć do Gildii Poszukiwaczy Przygód i odkryć to, co kryje siÄ™ w mrokach Davokaru.

Zdjecie_Adrian_Lewandowski.jpg

Adrian

Mistrz Gry

Mistrz Gry z ponad 20-letnim stażem; posiada spore doÅ›wiadczenie w prowadzeniu sesji dla dzieci i mÅ‚odzieży w trakcie roku szkolnego oraz podczas póÅ‚kolonii RPG w Akademii Pasji. W swoim portfolio ma także sesje teambiuldingowe dla takich zespoÅ‚ów jak drużyna E-sportowa Devils One, Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji Akademii Leona KoźmiÅ„skiego oraz dla operatorów JW GROM. Prowadzenie bardzo zróżnicowanym typom graczy i drużyn nauczyÅ‚o go wyczuwania graczy, a co za tym idzie szybkiego i skutecznego dopasowywania sesji pod drużynÄ™. Potrafi prowadzić zarówno poważne, ciężkie sesje nastawione na dążenie do realizmu, jak również przygody Å›wiecie Raymana czy kucyków pony dla uczestników dzieciÄ™cych warsztatów RPG. Choć lubi wartkÄ… akcjÄ™ i nieoczekiwane zwroty akcji w jednostrzaÅ‚ach, to jego konikiem sÄ… dynamiczne kampanie. Jest autorem wÅ‚asnego systemu RPG Political Fiction w klimacie operacji siÅ‚ specjalnych, który zostaÅ‚ doceniony przez profesjonalistów.

​

Adrian prowadzi nastÄ™pujÄ…ce systemy: D&D 5e, Popsuty kompas, Warhammer 40000 Wrath&Glory, Cyberpunk RED, Mutant: Rok Zerowy, Zew Cthulu, Uniwersum Å›wiata mroku (Mag/WilkoÅ‚ak/Wampir, różne edycje), Warhammer edycja 1, 2 i 4, Wiedźmin: Gra wyobraźni, The Witcher RPG, Dark Heresy, Neuroshima, GasnÄ…ce sÅ‚oÅ„ca, Systemy dzieciÄ™ce: Mistrz BaÅ›ni, Hero Kids, Equestria – puść wodze fantazji. Adepci!, Tiny Dungeon

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mnÄ… - propozycje sesji

Festyn w Coryllvol

System: D&D 5E

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: NiegdyÅ› rybacka wioska and brzegiem jeziora, obecnie tÄ™tniÄ…cy życiem oÅ›rodek handlu miÄ™dzy królestwami Amn i Tethyru. Wszystko za zasÅ‚ugÄ… cudownych źródlanych wód, które wydobywane sÄ… i butelkowane na zamówienie najznamienitszych kupców ziem intryg. Ten rok byÅ‚ wyjÄ…tkowo pomyÅ›lny, dlatego też miasto urzÄ…dziÅ‚o na tÄ… okazjÄ™ wspaniaÅ‚Ä… uroczystość. Bez wzglÄ™du na to, czy jesteÅ› miejscowym, czy przybyÅ‚eÅ› z daleka, masz szansÄ™ wziąć udziaÅ‚ we wspaniaÅ‚ej zabawie, zmagać siÄ™ w turniejach z nagrodami oraz poznać wiele przybyÅ‚ych z daleka wpÅ‚ywowych osobistoÅ›ci. Nie zapominaj tylko, że ziemie intryg nie wzięły swej nazwy przez przypadek… Sesja przygotowana dla postaci na poziomie 1. JeÅ›li pragniesz nietypowego zapoznania poczÄ…tkujÄ…cej drużyny, albo po prostu beznamiÄ™tne lochotÅ‚uczenie staÅ‚o siÄ™ nużące, ta sesja jest dla Ciebie.

Czas poÅ›ród krÄ™gów

System: Zew Cthulhu

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: PoczÄ…tek wakacji macie pod koniec maja – każdy z was jest Å›wieżo po maturze, niektórzy majÄ… prawko i wożą siÄ™ autami od rodziców. To dobry czas, aby oblać wyniki matur u kumpla na dziaÅ‚ce. W ten sposób trafiliÅ›cie do miejscowoÅ›ci Uroża. Kilka chaÅ‚up nad rzekÄ… pÅ‚ynÄ…cÄ… przez Å›rodek lasu to idealne miejsce na imprezÄ™, szczególnie że trzy fajne dziewczyny też balujÄ… na dziaÅ‚ce naprzeciwko was. Po drugiej stronie rzeki sÄ… nawet Å›wiÄ™te krÄ™gi, pozostawione przez zapomniana kulturÄ™. Tam może być caÅ‚kiem strasznie i tajemniczo, w sam raz aby przejść siÄ™ z nowopoznanÄ… sympatiÄ…. Szykuje siÄ™ najbardziej udany wyjazd wakacyjny ever, co może pójść nie tak? Przygoda jest horrorem lovecraftowskim, inspirowanym filmami „Martwe ZÅ‚o”; „Dom w gÅ‚Ä™bi Lasu” oraz „W lesie dziÅ› nie zaÅ›nie nikt”

Popioły Nebraski

System: Neuroshima

Typ: Kampania

Opis:  Co wiemy o Nebrasce? NiegdyÅ› byÅ‚ to nudny, rolniczy stan, którym nawet Moloch siÄ™ nie zainteresowaÅ‚ podczas pustoszenia dawnego USA. Dzisiaj to może być nowa ziemia obiecana. PeÅ‚no możliwoÅ›ci, osiedla nie caÅ‚kiem obrócone w pyÅ‚, dzika przyroda przeksztaÅ‚cona przez powojennÄ… zawieruchÄ™ i nietkniÄ™te magazyny żarcia nÄ™cÄ… coraz wiÄ™cej ocalaÅ‚ych, którzy szukajÄ… wiÄ™kszych szans na przetrwanie, a także szansy na zbicie pokaźnej fortuny. Przyjedź do powojennej Nebraski i zacznij wszystko odnowa na jej popioÅ‚ach – niech użyźniÄ… glebÄ™ dla przybyÅ‚ych. Ciekawe, jak odnajdziesz siÄ™ miedzy Gildiami Kupieckimi, samozwaÅ„czymi baronami – wyrzutkami z Federacji Appalachów oraz siÅ‚ami Rewolucji Ludowej. Na wszystko to majÄ… chrapkÄ™ Mutanci z poÅ‚udnia, bezwzglÄ™dni bandyci Hegemonii z zachodu, Szturmani Czwartej Rzeszy ze wschodu, a na póÅ‚nocy – zbuntowane maszyny, powstrzymywane ostatkiem siÅ‚ przez zapomniane jednostki posterunku. Bez wzglÄ™du na to, czy próbujesz tylko ugrać coÅ› dla siebie w tym tyglu czy odmienić przeznaczenie ginÄ…cej ludzkoÅ›ci, Nebraska przywita ciÄ™ i przetestuje. Szczególnie, jeÅ›li szukasz legendarnej ustawy o Kansas, i chcesz ustawić siÄ™ do koÅ„ca życia za gamble z nagrody za jej znalezienie. Na tym kawaÅ‚ku zapisanego papieru zależy wszystkim, jakby dawne prawo miaÅ‚o dalej być Å›wiÄ™te w zasranych stanach.

387494356_1517837022325497_3363459966372436781_n.jpg

Maciej

Mistrz Gry

Mistrz Gry z przeszło 20-letnim doświadczeniem, prezes oddziału Imaginarium stowarzyszenia Topory. Autor i tłumacz gier fabularnych, prowadzi kanał YouTube i Twitch Imaginarium RPG. Okazjonalnie spiker i konferansjer.

​

Maciej prowadzi nastÄ™pujÄ…ce systemy: Omerta: Mafijna gra fabularna, Vaesen, Fabula Ultima, Kult. Boskość utracona, Tajemnice Powodzi, Tajemnice PÄ™tli, Obcy, Mutant: Rok zerowy, Mroczny Graal, Na tropie Cthulhu, Sigil and Shadow, Liminal, Ostrza w mroku, Kompania ostrzy, Potwór tygodnia, SÅ‚owianie, Mausritter, Jedyny PierÅ›cieÅ„, Brindlewood Bay, Bedlam Hall, Conan, Bluebeard's Bride, Popsuty Kompas, Fate, Glina, Dresden Files, SibirPunk, Smoczy Jeźdźcy, Zabić Smoka!, Dzieciaki na MiotÅ‚ach, Dzieciaki na Rowerach, Wiedźmin YZE Strzygi, Warlock, Każdy jest Johnem, Gra o Tron  (Dark Graal)

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mnÄ… - propozycje sesji

Wesele na zamku La Valette

System: Wiedźmin (Year Zero Engine)

Typ: Sesja Jednorazowa

Opis: Rycerz Fabian, najemnik Kaspar, wojowniczka Szarka, Å‚owca Kevan i Å‚otrzyca Beyza wyruszajÄ… w drogÄ™ z Wyzimy na zamek La Valette w póÅ‚nocnej Temerii jako eskorta wysoko urodzonej damy. Z pozoru proste zlecenie okazuje siÄ™ jednak nie takie proste i obfituje w wiele nieprzewidzianych zdarzeÅ„!

Welcome to the jungle!

System: Kult. Boskość utracona

Typ: Sesja Jednorazowa

Opis: Wielka kariera zespoÅ‚u rockowego to wielkie wyzwanie - zwÅ‚aszcza, jeÅ›li próbujesz siÄ™ wybić w Los Angeles. Miasto AnioÅ‚ów peÅ‚ne jest osób w kryzysie bezdomnoÅ›ci, które przybyÅ‚y do niego z wielkimi planami i marzeniami. Przed kapelÄ… Burning Witch otwierajÄ… siÄ™ możliwoÅ›ci, za które niejeden by zabiÅ‚.

Gra o Tron: Król za Murem

System: Mroczny Graal z nakładką Graal o Tron
Typ: Kampania

Opis: Mance Rayder zjednoczyÅ‚ plemiona Wolnych Ludzi i zebraÅ‚ armiÄ™, jakiej nie pamiÄ™ta prawdziwa PóÅ‚noc. Jego rozkazów sÅ‚uchajÄ… nawet thennowie, giganci i wargowie, a także peÅ‚ne buty plemiona z Mroźnego Wybrzeża. Król za Murem potrzebuje najlepszych z najlepszych, którzy podejmÄ… siÄ™ najtrudniejszych misji. StawkÄ… jest prawdziwa wolność… I ucieczka przed Å›miertelnym zagrożeniem. NaprawdÄ™ nadchodzi zima.

Posnik.jpg

Rafał vel Mr. Posnik

Mistrz Gry

RPG to nie tylko gry, to pasja. Dla Mr. Posnik to żywioÅ‚owa przygoda, trwajÄ…ca już ponad 25 lat. Od 15 lat peÅ‚ni przy stole rolÄ™ Osoby ProwadzÄ…cej. OpowieÅ›ci Mr. Posnika z pewnoÅ›ciÄ… doceniÄ… Ci, którzy lubiÄ… angażować siÄ™ w opowiadanie historii i szukajÄ… mocnych wrażeÅ„. 

Dla RafaÅ‚a, którego możecie poznać jako Mr. Posnik, RPG to nie tylko hobby - to życiowa pasja. Pasja, której oddaje siÄ™ z peÅ‚nym zaangażowaniem. Jego doÅ›wiadczenie zarówno w prowadzeniu sesji, jak i organizowaniu wydarzeÅ„ RPG sprawia, że każda przygoda staje siÄ™ niezapomnianym przeżyciem. JeÅ›li szukasz Mistrza Gry, który nie tylko zna siÄ™ na rzeczy, ale także potrafi wciÄ…gnąć graczy w Å›wiaty swoich opowieÅ›ci, to Mr. Posnik to doskonaÅ‚y wybór. Odkryj wraz z nim magiÄ™ RPG na nowo lub poznaj po raz pierwszy smak prawdziwej przygody!
Jest aktywnym CzÅ‚onkiem Warszawskiego Stowarzyszenia Avangarda, propagatorem Åšwiata Mroku i Horror w RPG. Prowadzi zarówno nowe i  nieco starsze systemy, przesuwajÄ…c granice naszego hobby. Testuje gry, wspiera wydawców, pisze teksty branżowe i stara siÄ™ realnie wpÅ‚ywać na ksztaÅ‚t naszego RPG-owego Å›wiata. WspóÅ‚pracuje z Pyrkonem, polskimi zagranicznymi wydawcami, a prywatnie jest wielkim miÅ‚oÅ›nikiem twórczoÅ›ci Neila Gaimana, Mike'a Mignola. Jest też ogromnym fanem komiksu i wszystkich alternatywnych form wyrazu.

Zajmuje siÄ™ testowaniem gier, które jeszcze nie wyszÅ‚y. Dla wytrwaÅ‚ych rok temu zaczÄ…Å‚ malować figurki. Podobno po to, aby poznać swoje hobby z nowej strony. Prowadzi i gra naÅ‚ogowo w 5 edycjÄ™ D&D. Nie prowadzi humoresek, a psychodeliczny horror na sterydach. TrochÄ™ tak, jakbyÅ›cie grali w Sandmana 24 godziny ale jeszcze dorzucili tam mocny towar.
 

Mr. Posnik prowadzi nastÄ™pujÄ…ce systemy: Wampir Maskarada - Revised oraz v5, WilkoÅ‚ak Apokalipsa - W5, Kindred of the East - Rodzina Wschodu, Mag WstÄ…pienie - 2ed lub 20th Anniversary, Mag Przebudzenie 1ed, Changeling the Lost - 1 oraz 2 ed, Mumia Ressurection 1 ed, Zew Cthulhu 7 ed, Delta Green, Kult - Boskość Utracona, Vaesen, Hellboy RPG, ZaginiÄ™cie Alis, D&D 5E, WÅ‚adca PierÅ›cieni 5 ed., Jedyny PierÅ›cieÅ„ - One Ring - 2ed, Legenda PiÄ™ciu KrÄ™gów 1ed oraz 5 ed, Warhammer WFRP 4 ed, Wrath and Glory, Conan 2d20,  Avatar Legends RPG, Dragon Age RPG, Wiedźmin TRPG, Earthdawn - Åšwit Ziemi - 4 ed, Star Wars - Edge of Rebellion i Edge of Empire

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mnÄ… - propozycje sesji

Świeża Krew

System: Wampir Maskarada V5

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Budzisz siÄ™ w chÅ‚odni z niejasnymi wspomnieniami tego, co wydarzyÅ‚o siÄ™ zeszÅ‚ej nocy. CoÅ› jest z tobÄ… nie do koÅ„ca w porzÄ…dku. Kiedy dochodzisz do siebie, zdajesz sobie sprawÄ™, że czujesz gÅ‚ód, którego nie doÅ›wiadczyÅ‚eÅ› nigdy wczeÅ›niej. Powoli zaczyna do ciebie docierać, że doÅ‚Ä…czyÅ‚eÅ› do Å›wiata Spokrewnionych…
Historia pozwala ci stawiać pierwsze kroki w świecie Wampira: Maskarady. Niezależnie od tego, czy będziesz Narratorem, czy graczem biorącym w niej udział, Świeża Krew nie wymaga żadnych wcześniejszych doświadczeń czy wiedzy związanej z tą grą. To wprowadzenie do 5 edycji "Wampira: Maskarady", niezależnie od tego, czy dopiero poznajesz gry fabularne, czy grałeś w poprzednie edycje.
Krótka historia wraz z Mr. Posnikiem uczy 5 edycji "Wampira: Maskarady" w czasie rozgrywki.

Wise man and a Turtle

System: Zew Cthulhu, Hellboy RPG, Vaesen

Typ: Sesja jednorazowa

Opis:

Trójka kobiet miaÅ‚a spÄ™dzić noc w hotelu w Kairze, tuż przed wybuchem wojny, którÄ… ludzie później nazwÄ… wielkÄ…...Wieczór zaczÄ…Å‚ siÄ™ spokojnie. Każda z kobiet zamówiÅ‚a kolacje, zgodnÄ… z jej statusem czy pozycjÄ… spoÅ‚ecznÄ…. CiepÅ‚a arabska noc, wkradaÅ‚a siÄ™ do hotelu powoli, leniwie przez uchylone okna wychodzÄ…ce na gwarne, tajemnicze ulice miasta.

Katoliczka, w spartaÅ„skich warunkach, jadÅ‚a skromny posiÅ‚ek, modlÄ…c siÄ™ I myÅ›lÄ…c o Bogu, w miejscu gdzie islamskie wpÅ‚ywy mimo dÅ‚ugiej obecnoÅ›ci Brytyjczyków byÅ‚y coraz bardziej widoczne. Baseballistka o niemieckim nazwisku ćwiczyÅ‚a za Å›cianÄ…, która byÅ‚a tak cienka, że nie gwarantowaÅ‚a prywatnoÅ›ci. WysiÅ‚ek fizyczny byÅ‚ namacalny, gdy niósÅ‚ siÄ™ echem w przestrzeni hotelu. Pisarka o wartoÅ›ciowej renomie nie stroniÅ‚a od zbytku. Na jej stóÅ‚ zawitaÅ‚o peÅ‚ne degustacyjne menu. Gdy tylko wgryzÅ‚a siÄ™ w rodzaj tutejszej bruschetty poczuÅ‚a eksplozje smaku I przypraw. Tuż pod jÄ™zykiem...

A potem pojawiła się krew... prawdopodobnie żadna z kobiet nie przeżyła.

Pożar w świątyni Tsubasa Moeru

System: Legenda 5 KrÄ™gów

Typ: Sesja jednorazowa

Opis:

Samuraje tuż za progiem dorosÅ‚oÅ›ci. Ludzie, których sensem życia jest sÅ‚użyć... MÅ‚odzi ludzie, którzy tak czÄ™sto majÄ… tak wiele do udowodnienia...
Aki już w mÅ‚odym wieku wykazaÅ‚ siÄ™ zdolnoÅ›ciÄ… sÅ‚yszenia i rozmawiania z kami – mistycznymi shintoistycznymi duchami Rokuganu i wkrótce zostaÅ‚ uczeniem Isawy Juriko, potężnej shugenji z Klanu Feniksa, który wedÅ‚ug niektórych mogÅ‚a pewnego dnia zostać nastÄ™pnÄ… MistrzyniÄ… Ognia. Aki studiowaÅ‚ z wielkÄ… pasjÄ… i znalazÅ‚ pokrewnÄ… duszÄ™ w swojej mentorce. Wkrótce Aki wnosiÅ‚ nieoceniony wkÅ‚ad w pracÄ™ starszej Isawy, namawiajÄ…c jÄ… , aby kontynuowaÅ‚a naukÄ™ i zrozumienie kami. Niestety coÅ› poszÅ‚o nie tak i Juriko zginęła w straszliwym pożarze. PochÅ‚oniÄ™ta przez Czarne PÅ‚omienie.
Szmaragdowi Namiestnicy z klanów Feniksa, Skorpiona, Å»urawia i Kraba znaleźli siÄ™ w pÅ‚onÄ…cej Å›wiÄ…tyni w Wysokich Górach na Ziemiach Klanu Feniksa, w momencie gdy OgieÅ„ trawiÅ‚ ciaÅ‚o Mistrzyni. Z minuty na minutÄ™, wraz z postÄ™pujÄ…cymi uderzeniami Serca niedoszÅ‚Ä… Mistrzyni Ognia byÅ‚a unicestwiana przez Å»ywioÅ‚ i coÅ› jeszcze. UwiÄ™zieni poÅ›ród pÅ‚omieni i zimnej bieli Å›niegu przedstawiciele Najwyższego Prawa, Oczy i RÄ™ce Cesarza, mieli tylko kilka chwil by Uratować tÄ… której Aki tyle zawdziÄ™czaÅ‚.
ÅšwiÄ…tynia, raz za razem, z każdym uderzeniem fali gorÄ…ca, zapadaÅ‚a siÄ™ w sobie. Åšnieg pozostawaÅ‚ Niewzruszony i ObojÄ™tny. Å»arÅ‚oczne duchy, cięły powietrze, przestrzeÅ„ trzeszczaÅ‚a od magii. Tej dobroczynnej i tej, która z natury swej jest zÅ‚a. Mieli ocalić PrzyszÅ‚ość Cesarstwa. Raz już zawiedli...
Agasha Sumiko - Osoba, która ogÅ‚osiÅ‚a Å›wiatu iż jej poprzednik zginÄ…Å‚ Å›mierciÄ… naturalnÄ…, od póÅ‚ roku peÅ‚ni funkcjÄ™ Szmaragdowego Championa. Zarówno ona, jak i jej podwÅ‚adni wiedzÄ…, że żyjÄ… w kÅ‚amstwie. Ponury Å»uraw zostaÅ‚ zaszlachtowany na schodach swego PaÅ‚acu. Åšlady usuniÄ™to... Å›wiat nigdy nie poznaÅ‚ prawdy.

Icewind Dale: Rime of the Frostmaiden

System: D&D 5E

Typ: Kampania

Opis: W Dolinie Lodowego Wichru przygoda smakuje najlepiej na zimno.
Pod nieustÄ™pliwym nocnym niebem, stoicie przed potężnym lodowcem i recytujecie starożytny poemat. Echo waszych gÅ‚osów kreÅ›li pÄ™kniÄ™cia w wielkim murze lodu. Za tÄ… otwartÄ… szczelinÄ… czekajÄ… Jaskinie GÅ‚odu. A za tÄ… lodowym grobowcem kryje siÄ™ tajemnica tak stara i przerażajÄ…ca, że niewielu Å›mie o niej mówić.

Szaleni magowie Bractwa Arcanum pragnÄ… posiadać to, co gniew Zimowej Bogini pogrzebaÅ‚ tak gÅ‚Ä™boko w Lodowym WiÄ™zieniu. Czy ty tak samo jak Magowie samo podążasz za fantastycznymi sekretami i pragniesz skarbów, które sÄ… pogrzebane w bez sÅ‚onecznym sercu lodowca? Co ich odkrycie oznacza dla mieszkaÅ„ców Doliny Lodowego Wichru? Czy zdoÅ‚acie ocalić Dziesięć Miast przed wiecznym mrozem i Gniewem Pani Zimy?
Icewind Dale: Rime of the Frostmaiden to opowieść o ciemnoÅ›ci, terrorze, strachu. To survival Horror która ponownie zaglÄ…da do niewielkich i wÄ…tÅ‚ych Å›wiateÅ‚ek cywilizacji znanych jako Dziesięć Miast. To przygoda, która rzuca Å›wiatÅ‚o na wiele przenikliwie zimnych miejsc, które otaczajÄ… was w Dolinie Lodowego Wichru.
Czy podejmiecie to Zabójcze Wyzwanie?

nowe.jpg

Karolina

Mistrzyni Gry

Prowadzi sesje RPG od 5 lat, a jej specjalność to zagadki, wÄ…tki osobiste, mistyczne i romantyczne. Od dzieciÅ„stwa zakochana w opowiadaniu historii, które nie tylko bawiÄ… i wciÄ…gajÄ…, ale także niosÄ… ze sobÄ… coÅ› od serca. Zawodowo zajmuje siÄ™ tworzeniem kontentu, a w wolnym czasie formacjÄ… i pocieszaniem zÅ‚oczyÅ„ców.

​

Karolina prowadzi następujące systemy: D&D 5E, Symbaroum, Numenera, OHET, Popsuty Kompas, Wolsung, Capharnaum, Iron Space

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mnÄ… - propozycje sesji

Podejrzany bal zaręczynowy

System: Wolsung 1 edycja

(inspiracja Bridgerton, epoka regencyjna)

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Skandal na angielskim dworze! ZarÄ™czyny królewskiej córki z Julianem Carlstone’m, czÅ‚onkiem rodziny bohaterów, zostaÅ‚y zerwane bez wyraźnej przyczyny, a w jego miejsce pojawiÅ‚ siÄ™ nikomu bliżej nieznany niejaki Jack Smith, o którego pochodzeniu, urodzie, wyksztaÅ‚ceniu, czy zażyÅ‚oÅ›ci relacji z narzeczonÄ… nie można powiedzieć nawet w poÅ‚owie tyle dobrego. Z prÄ™dkoÅ›ciÄ… żwawego menueta zaczęły już krążyć nieprawdopodobne plotki o przyczynach zniesÅ‚awienia rodu bohaterów. Czy nadchodzÄ…cy bal zarÄ™czynowy bÄ™dzie dla nich okazjÄ… do odkrycia prawdy i przywrócenia dobrego imienia rodzinie? W koÅ„cu każdy z nich jest w posiadaniu informacji, która można naprowadzić na pewien trop…

Ostrouche marionetki

System: OHET

(świat Dragon Age, Klasyczne Fantasy)

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Z Obcowiska w Denerim, swoistego getta elfickiego stolicy Fereldenu, zaczęły znikać elfy. Jak dÅ‚ugo trwa ta czystka? Nie wiadomo, przez dÅ‚ugi czas nikt nie zwracaÅ‚ na niÄ… uwagi, dopóki w kilku zakÅ‚adach i szlacheckich domach nie zaczęło brakować rÄ…k do pracy. Ta sprawa nie zainteresowaÅ‚aby także Szarej Straży, gdyby pewnej nocy na drzwiach domów zaginionych nie pojawiÅ‚y siÄ™ przybite części ciaÅ‚ Mrocznych Pomiotów. Czy to makabryczna zapowiedź kolejnej plagi? A może uciekinierzy szykujÄ… siÄ™ gdzieÅ› do wszczÄ™cia buntu w mieÅ›cie? To przed drużynÄ… bohaterów, jako oddelegowanemu oddziaÅ‚owi Szarych Strażników, stoi wyzwanie znalezienia odpowiedzi.

Kryształy Pustyni

System: Capharnaum (baśnie 1001 nocy)

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: W ostatnim czasie mieszkaÅ„ców Capharnaum na nowo poruszyÅ‚a legenda o kwiatach zwanych KrysztaÅ‚ami Pustyni, z których napar miaÅ‚by, w zależnoÅ›ci od wersji, leczyć wszystkie choroby, prowadzić do olbrzymich bogactw, czy speÅ‚niać życzenia. A staÅ‚o siÄ™ to za sprawÄ… tajemniczych ruin, które nagle jak gdyby wyrosÅ‚y na pustyni, podobno zawierajÄ…cych wskazówki, jak odnaleźć mitycznÄ… roÅ›linÄ™. Plotki pociÄ…gnęły za sobÄ… na wyprawÄ™ grupÄ™ nastolatków, wÅ›ród których znalazÅ‚ siÄ™ także syn suÅ‚tana. Zrozpaczony ojciec zwróciÅ‚ siÄ™ do grupy bohaterów, zaufanych strażników, z nadziejÄ…, że odnajdÄ… zagubionych mÅ‚odziaków caÅ‚ych i zdrowych.

Kacper.jpg

Kacper

Mistrz Gry

Mistrzowaniem zajmuje siÄ™ od 6 lat. W prowadzonych przez siebie sesjach przede wszystkim na kreatywność. Jest też bardzo otwarty na pomysÅ‚y graczy i zawsze z zadowoleniem oglÄ…da jak drużyna wychodzi z tarapatów w pomysÅ‚owy sposób zamiast standardowego "przyjdź, zawalcz, zdobÄ…dź expa". Jako fan mitologii czÄ™sto prowadzi systemy skupiajÄ…ce siÄ™ wÅ‚aÅ›nie na niej, jak np. kryminaÅ‚ noir w MieÅ›cie MgÅ‚y, Dark fantasy Vaesen przesiÄ…kniÄ™te mitologia sÅ‚owiaÅ„skÄ… i czy też horror w Zewie Cthulhu. Jednakże jeżeli macie ochotÄ™ zagrać w nieco bardziej klasyczne fantasy czy cyberpunka, to i takie systemy nie sÄ… mu straszne.

​

Kacper prowadzi następujące systemy: Miasto Mgły, Zew Cthulhu, Vaesen, D&D 5E, Warhammer Fantasy Roleplay, Akeya, Cyberpunk RED, Władca Pierścieni 5E, Never Going Home, Fabula Ultima, Kult RPG, Herosi vs Horrory, Old School Essentials.

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mnÄ… - propozycje sesji

Sprawa zaginięcia Barnabiego Scrubsa

System: Miasto Mgły

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Wciel się w rolę prywatnego detektywa przeczesującego zimne ulice amerykańskiego miasta New Heaven w czasach prohibicji. Nie będzie jednak to zwykła sprawa. Waszym celem jest odnalezienie zaginionego satyra, wasz szef to sam diabeł, a wy sami grać będziecie postaciami wyjętymi z mitologicznego bestiariusza.

Tajemnica wyspy Blackrock

System: Zew Cthulhu

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Wraz z przyjacióÅ‚mi wybierzecie siÄ™ do starego miasteczka rybackiego poÅ‚ożonego na wyspie Blackrock, w celu zbadania wystÄ™pujÄ…cych tam tajemniczych zjawisk. Ludzie znikajÄ…, statki tonÄ…, miasta nie chce opuÅ›cić ogarniajÄ…ca go mgÅ‚a a odpowiedzi zdajÄ… siÄ™ skrywać w tajemniczej rezydencji na klifie. Czy odważycie siÄ™ do niej wkroczyć?

Kompendium Doktora Yokai

System: Vaesen

Typ: Kampania

Opis: Japonia, XIX wiek. Kraj z roku na rok coraz bardziej siÄ™ industrializuje. Ludzie ze wsi przechodzÄ… do miast, zapominajÄ…c o prastarych wierzeniach i tradycjach, nazywajÄ…c je zabobonami. Jednakże zabobony nie zapomniaÅ‚y o ludziach. Wraz ze swojÄ… drużynÄ… wcielicie siÄ™ w badaczy zjawisk nadprzyrodzonych. CzekajÄ… was odzwiedziny nawiedzonych domów, walka z potworami znanymi z japoÅ„skich legend, rozbudowa waszej bazy wypadowej i wiele, wiele wiÄ™cej.

Grzegorz.jpg

Grzegorz

Mistrz Gry

Fan fantastyki naukowej, mistrz gry od 2018 roku. ZaczynaÅ‚ od Neuroshimy, ale specjalizuje siÄ™ w D&D 5e. Preferuje autorskie Å›wiaty i historie, ale lubi też siÄ™gać do oryginalnych settingów.

​

Grzegorz prowadzi następujące systemy: D&D 5E, Neuroshima 1.5, Cyberpunk Red, Warhammer 40k Imperium Maledictum

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mnÄ… - propozycje sesji

Twierdza z lodu

System: Cyberpunk RED

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: "Mam dla was robotÄ™, ale wiecie jak jest, sÄ… też dobre i zÅ‚e wieÅ›ci. Dobre sÄ… takie, że robota jest dobrze pÅ‚atna, a zÅ‚e, że to zlecenie od megakorpu. PyÅ‚ z ostatniej wojny jeszcze nie osiadÅ‚, a Militech znów chce dojechać ArasakÄ™. Tym razem poszÅ‚o o placówkÄ™ pod miastem, która im wadzi. Moje źródÅ‚a mówiÄ…, że to maÅ‚a forteca, wÅ‚asne zasilanie, zakÅ‚ócanie komunikacji, te sprawy. No i chyba tylko stary Saburo wie co siÄ™ tam dzieje. Najwyraźniej Militechu to też nie interesuje co oni tam robiÄ…, bo robota jest prosta: wejść i rozwalić generatory prÄ…du w cholerÄ™. WyjÅ›cie w jednym kawaÅ‚ku jest opcjonalne, ale wy to już chyba wiecie jak to dziaÅ‚a. Tylko najpierw musicie jeszcze odzyskać kartÄ™ dostÄ™pu, którÄ… gangerzy ukradli z konwoju Arasaki, by w ogóle myÅ›leć o wejÅ›ciu do tego korpobunkra. Jak tego nie spartolicie to wkrótce wszyscy bÄ™dziemy pÅ‚ywać w eurodolcach."

Błogosławieństwo wiedzy

System: Warhammer 40000 Imperium Maledictum

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Nawet z dala od gÅ‚ównych frontów wielu wojen toczonych przez Imperium, życie w sektorze MachariaÅ„skim nie jest Å‚atwe dla zwykÅ‚ych, szarych mieszkaÅ„ców takich jak wy. Jednakże lata pracy i oddania Imperatorowi nie poszÅ‚y na marne. WÅ›ród milionów innych zostaliÅ›cie w koÅ„cu dostrzeżeni przez magosa Aseliora Dronta, jednego z bardziej wpÅ‚ywowych przedstawicieli kapÅ‚aÅ„stwa Marsa w sektorze. Bycia na usÅ‚ugach tak wpÅ‚ywowej osoby może wynieść was ze sfery szarych mas Imperium... jeÅ›li tylko podoÅ‚acie jego zadaniu - odzyskaniu Å›wiÄ™tego Standardowego Szablonu Konstrukcyjnego, jednego z reliktów Mrocznej Ery Technologii z dolnych partii jednego z uli na planecie Voll.

Gdzie płynie smocza krew

System: D&D 5E, Eberron

Typ: Kampania

Opis: Sharn, Miasto Wież, najwiÄ™ksze miasto Khorvairu, jest dzieÅ‚em wszystkiego co najlepsze w starym królestwie Galifaru. Zbudowane na ruinach pamiÄ™tajÄ…cych czasy zanim ludzie przybyli na kontynent, odbudowane po Wojnie Znamion, każda kultura Khorvairu jest obecna i daje coÅ› od siebie wÅ›ród Å›wiateÅ‚ i iglic miasta. Ale tak jak Galifar rozpadÅ‚ siÄ™ w Ostatniej Wojnie, tak też i wspóÅ‚czesne Sharn przeżarte jest korupcjÄ…. Cuda magii i milowe wieże ukrywajÄ… rozwarstwienie spoÅ‚eczne, wyzysk i zorganizowanÄ… przestÄ™pczość. Bogaci ukrywajÄ… siÄ™ na szczytach wież, kiedy biedni walczÄ… o przetrwanie u ich podnóża.

Teraz jednak nowe zagrożenie ujawnia siÄ™ z podziemi pod Sharn, wÅ›ród goblinoidzkich ruin i zadymionych fabryk. Dziwne sny, halucynacje i morderstwa... co takiego może je powodować? I czy osÅ‚abione u podstaw wielkie wieże Sharn bÄ™dÄ… w stanie dalej stać, czy może historia siÄ™ powtórzy i miasto znów upadnie?

Michał.jpg

Michał

Mistrz Gry

Nasz drużynowy spec od dungeon crawlu i sesji taktycznych. W gry RPG gra od ponad 10 lat. Zaczynał od klasycznych gier typu Dungeons and Dragons, Warhammer, Zew Cthulhu czy Neuroshima, jednak z czasem przekonał się, że najlepiej czuje się w mniejszych systemach, skupionych na konkretnych aspektach rozgrywki. Jest zwolennikiem mechanik opartych o pulę kości sześciennych. Podczas sesji używa figurek, makiet i map. Ważna jest dla niego immersja świata przedstawionego.

Zawsze jest na TAK z pomysÅ‚ami graczy, aby scenariusz oraz inwencja bohaterów razem tworzyÅ‚y spójnÄ… i pociÄ…gajÄ…cÄ… fabuÅ‚Ä™. Chcecie przejść na stronÄ™ Antagonisty naszej przygody? Nie ma problemu! Chcesz, aby Wasze postaci prowadziÅ‚y agroturystykÄ™ i biznes karaoke? MichaÅ‚ jest i na to gotowy!

​

Michał prowadzi następujące systemy: Mutant Rok Zerowy, Wyjątkowi Bohaterowie i Niezwykłe Zagrożenia (OHET), Mysia Straż, Obcy, Mausritter, Never Going Home: Bez Powrotu, Smoczy Jeźdźcy

Kopia Gildia26 POST8.png

Zagraj ze mnÄ… - propozycje sesji

Labirynt Bestii

System: OHET

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Bohaterowie przybywajÄ… na wezwanie wÅ‚adcy, aby rozprawić siÄ™ z nadciÄ…gajÄ…cym fatum, paraliżujÄ…cym caÅ‚e spoÅ‚eczeÅ„stwo. Åšmiertelna choroba dziecka wÅ‚adcy, uprowadzenie syna dworskiego dostojnika i podziemia zdominowane przez zdeformowane istoty powodujÄ… kryzys, którego nie spodziewaÅ‚ siÄ™ nikt w uważanym za tak okazaÅ‚e, wzrastajÄ…ce w potÄ™gÄ™ i bogactwo mieÅ›cie.

GasnÄ…ce Latarnie Pana Nocy

System: Never Going Home: Bez Powrotu

Typ: Sesja jednorazowa

Opis: Po dÅ‚ugim dniu walk znajdujecie siÄ™ daleko w okopach nieprzyjaciela. Radość ze zwyciÄ™stwa prawie przyćmiewa uczucie strachu i obrzydzenia wypeÅ‚niajÄ…ce Wasze umysÅ‚y. Nagle na drabinie dostrzegacie wrogich dezerterów, którzy rzucajÄ… siÄ™ do ucieczki ku zajÄ™tym przez nich miesiÄ…ce temu pozycjom. Wasz oddziaÅ‚ rusza za nimi w pogoÅ„, opuszczajÄ…c okopy. Åšcigani kierujÄ… siÄ™ w stronÄ™ niewielkiej wioski. Gdy docieracie do jej granicy, nie widzicie ani zbiegÅ‚ych żoÅ‚nierzy, ani nikogo innego… tylko zapalonÄ… latarniÄ™.

Droga do Edenu

System: Mutant Rok Zerowy

Typ: Kampania

Opis: Åšwiat postapokaliptyczny. Zmutowani ludzie żyjÄ…cy w miejscu, zwanym przez nich ArkÄ…, próbujÄ… przetrwać w Å›wiecie peÅ‚nym zgnilizny i przeciwnoÅ›ci losu. Starszy, który opiekowaÅ‚ siÄ™ Wami przez caÅ‚e życie powoli sÅ‚abnie, a Å›wiatÅ‚o w jego niegdyÅ› czuÅ‚ych i pogodnych ocza zaczyna sÅ‚abnąć. Opowiada wam o Edenie - miejscu wolnym od chorób, bezpiecznym, gdzie nie brakuje jedzenia i czystej wody. Grupa mutantów postanawia zetem wyruszyć w gÅ‚Ä…b skażonego Å›wiata i odnaleźć drogÄ™ do Edenu. Kampania prowadzona jest w stylu semi-sandbox.

bottom of page